Thursday 12 April 2012

My best friend's changed a lot !!!


I miss the old attitude of you :( We same like sibling, talk about everything together and always together at school , after school and weekend always together but now everything changed but i don't want she change like this :( sampai sekarang dia mana nk cerita dkt aku pasal dia dngn bf dia lepas dia dh jumpa mmber baru dia alya everything cerita dekat hmmm , bila dia dia ada problem mana nak cerita dekat aku dh , hmm sekarang dia mana nk seronok mcm dulu dia tk abis abis marah palau aku . aku terasa sangat ohh :( and now alya dh tusyen sama dngn kitorg apa enth lepas ni dia terus bermusuh dngn aku :( and tadi msg pun nk marah marah tk boleh nk ckp elok elok yaa aku sentiasa sabar sebab tak nak kita bergaduh . yeahh aku tk nk apa yang  bdk kelas aku ckp betul "nnti korg mesti bermusuh" yeahh aku tk nk ni :'( hope kau dngn aku still besfriend and tk ada sapa boleh pisah kan aku dngn kau . dulu bila pegi mana mana mesti nk aku ada je always together and now :( yaaaaaaaaaaaaaaaaaa urhh sakit hati nk nngis pun ada , kenapa kau dngn aku lain kelas , klau tak semua ni mesti tk akan berubah , aku rindu kau punya perangai time form 2 until form 3 , hmmm , 



How do I tell she about this? Please help, I really don't know what to do hmm :'(